fbpx "Enter"a basıp içeriğe geçin

OnePlus, Telefonlarında Neden Reklamlara Mahal Vermiyor?

Android akıllı telefon üreticilerinin birçok, amiral gemisi telefonlar kadar iyi özelliklere sahip ancak daha ucuz olan cihazlar satarak isim yaptı. Reklamları işletim sistemine yerleştirmek, düşük fiyata güçlü donanımlar sunan üreticiler için kar elde etmenin yollarından biriydi ve bu hareketin en kıymetli isimlerinden biri Xiaomi, oldu.

Yakın vakitte yapılan bir röportajda OnePlus CEO'su Pete Lau, OnePlus'ın bir marka olarak gelişiminden, eser vizyonundan ve cihazlarını nasıl tasarladıklarından bahsetti. Lau, şirket hakkındaki görüşlerinin yanı sıra gelecekteki eserler konusunda da unsurları ve felsefeleri hakkında epeyce farklı haberler paylaştı.

CEO'ya göre OnePlus, en âlâ özellikleri bir sonraki cihazlarına taşıyor ve eserlerine paha katıyor. Lau, “İleri teknoloji cep telefonları ve sıradan cep telefonları arasındaki birçok fark, ayrıntıda kapalı. 90 Hz kullanırsanız, 60 Hz'e geri dönemezsiniz. 1 milyon dolarlık bir otomobil satın aldığınızda, asıl kaygı motorun ne kadar güçlü olduğu değil, ayrıntılar ve işçiliktir” diyor.

Reklam konusuna da değinen Pete Lau, ürün âlâ yapılmışsa şirketin bundan para kazanabileceğini düşünüyor. Lau, “Reklamım yok, fakat cihazlarımı biraz daha pahalıya satarak para kazanabilirim” diyerek görüşünü ortaya koydu. Ayrıyeten şirketin ucuz akıllı telefon yapmak istemediğini ve tüketicilere daha çokça paraya değecek eserler sunmak istediğini belirtti.

Son olarak OnePlus CEO'su, yakın devirde Hindistan'da piyasaya sürülen OnePlus TV hakkında da konuştu ve OnePlus TV'yi önümüzdeki yıl Çin pazarına taşıyacaklarını doğruladı. OnePlus TV'nin Kuzey Amerika ve Avrupa kesimlerine geleceği de söylentiler arasında.

İlk Yorumu Siz Yapın

    Bir cevap yazın

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir