fbpx "Enter"a basıp içeriğe geçin

Pocophone F2, 2020 Yılında Kullanıcıyla Buluşabilir

Hindistan’da Poco olarak isimlendirilen ve Xiaomi’nin alt markası olan Pocophone, bu sene ağustos ayında Pocophone F1 ile birinci çıkışını yaptı. Pocophone F1 akıllı telefon, amiral gemisi cihazların sahip olduğu özelliklerle donatılmanın yanı sıra epey tutarlı bir fiyatla kullanıcının karşına çıkması sayesinde akıllı telefon severlerin ilgi odağı haline geldi.

Hayranlar ve medya da bu sene Pocophone F1 cihazına bir yenisi daha eklenmesini umut ediyordu. Velev Xiaomi’nin Redmi K20 cihazlarını Hindistan’da Poco F2 olarak satışa sunacaklarına dair söylentiler bile dolaşıyordu. Ama bu söylentiler de boşa çıktı.

Kesin bir tarih kelam konusu değil

Pocophone akıllı telefon serisine bir yenisinin ne devir ekleneceği şimdi tam olarak bilinmiyor. Gelgelelim şirketin başında konum alan Alvin Tse, bu mevzuya dair detayların gelecek sene paylaşılacağını belirtiyor. Bu da demek oluyor ki 2020 yılında yeni bir amiral gemisi serisi ile karşılaşabiliriz. Elbette çıkarılan yeni cihazın isminin Pocophone F2 olması bekleniyor.

Bahsettiğimiz üzere Pocophone F2 ile ilgili şu anda rastgele bir detay kelam konusu değil. Gelgelelim gelecek haftalarda mevzuyla ilgili açıklamaların gelmesi bekleniyor.

Başkaca geçtiğimiz hafta Xiaomi’nin giyilebilir teknoloji satışında başkan olduğu açıklanmıştı

Geçtiğimiz hafta Canalys’ten elde edilen olgulara nazaran yerküre çapında giyilebilir teknoloji satışlarının artmasında rol oynayan en büyük etmen Xiaomi oldu.

Xiaomi, %65 orantısında bir artışa sahip olan akıllı bileklik satışlarında liderlik koltuğunda oturuyor. Yerküre umumunda yapılan akıllı bileklik satışlarının tamamının %27’lik kısmı Xiaomi’ye ilişkin. Şirketin bu başarıyı elde etmesini sağlayan en büyük stratejilerinden birisi ise düşük fiyatlara sahip olması.

Xiaomi, edindiği düşük fiyatlar stratejisi ile Samsung ve Fitbit gibi büyük rakip şirketleri artta bırakmayı başardı. Hal bu türlü olunca Samsung ve Fitbit üzere şirketler de Xiaomi’nin bu stratejisini kullanmaya başladı ve özellikle Asya kıtasındaki akıllı telefon takipçilerinin ilgisini çekmek için düşük fiyatlı eserler piyasaya sürdü.

Satış rakamlarında artış elde eden bir sair isim de Huawei oldu. Şirketin büyümesinde rol oynayan en büyük etmenlerden birisi Çin’de yapılan satışlar oldu. Bu da Huawei’nin yerküre umumunda yapılan satışlarda 2. sırayı elde etmesini sağladı.

İlk Yorumu Siz Yapın

    Bir cevap yazın

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir