fbpx "Enter"a basıp içeriğe geçin

YouTube, İçerik Üreticileri İçin Yeni Özelliğini Test Ediyor

Google, yeni güncellemelerinin ardından Android’de YouTube için yakında tasarrufa sunulacak yeni bir değişiklik ortaya koydu. Yeni özellik ‘Bu medyada öne çıkan’ ile birlikte izleyicilerin, daha evvelce izledikleri görüntü öbeklerinin benzerilerini üreten medya içerik üreticilerini bulması kolaylaşacak.

Görünüşe nazaran bu yeni özellik, içerik üreticisi dâhil olmadan otomatik çalışacak. YouTube, oluşturulan temasa sahip kısma kullanıcıların abone olmasının da mümkün olacağını belirtti.

Bu özellik, Android’de test edilecek:

Yeni içerik üreticileri keşfetmeyi ve kanallarına abone olmayı kolaylaştırmak için izlediğiniz görüntünün çabucak altındaki ‘Bu medyada öne çıkan’ kısmı konum alacak. Görüntüde öne çıkan içerik ve içerik üretici kanalla bağlantılı olacak biçimde gayri içerik üreticileri kullanıcıların karşısına çıkacak.

Bu özellikten herkes faydalanamayacak:

YouTube, test sürecine çeşitli kategorilerde en çok aranan içerik üretici öbeğiyle başlayacak. YouTube Android tatbikini kullanan izleyicilerin ise sırf küçük bir kısmı bu özelliği görecek. Birçok YouTuber’a nazaran bu özellik çok kullanışlı olacak zira yeni içerik üretirken arkadaşlarıyla birlikte çalışanlar bu özellikten ziyadesiyle yararlanacak. 

İçerik üretirken gayrı arkadaşlarıyla çalışan YouTuberlar, misal içerik üreticilerin ise mahal almamasından şikâyetçiydi. YouTube’un bu bahiste ise çalışmalar yaptığı biliniyordu ama YouTube, bu tıp bir sistemin düzenli ve karmaşa olmadan ilerlemesi için üstüne çalışılması gerektiğini söylemişti.

Şimdilik test sürecinde olan ve yalnızca belli başlı kümeler tarafından denenecek olan bu özellik, YouTube'u farklı bir mecra hâline getirebilir. Ne olursa olsun bir gerçek var ki YouTube, bu özelliği eninde ahir piyasaya sürecek ve ahir içerik üreticiler bahtiyar olacak.

İlk Yorumu Siz Yapın

    Bir cevap yazın

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir