fbpx "Enter"a basıp içeriğe geçin

Türk Telekom’dan “Sadece merkeze değil, herkese” reklam sineması

“47 milyonda 1 o denli bedelli ki!” ve “Sadece merkeze değil, herkese” bildirileriyle hayata geçen sinemayla Türk Telekom, memleketin dört bir yanında yaşayan her bir müşterisine en âlâ hizmeti sunmak istediklerinin altını çiziyor.

Türk Telekom’dan “Sadece merkeze değil, herkese” reklam sineması

Türk Telekom, 2020’de hayata geçireceği yeniliklerle müşteri deneyimini daha da artırmaya hazırlanırken, yayınlanan reklam sinemasında de yeni devirdeki stratejileri hakkında ipucu veriyor. Türkiye’nin en uzak zaviyesinden, en merkezi noktasına kadar, en kaliteli hizmeti sunmak üzere çalışan Türk Telekom, yeni reklam sinemasında “47 milyonda 1 o denli bedelli ki!” ve “Sadece merkeze değil, herkese” iletileriyle, memleketin dört bir yanında yaşayan her bir Türk Telekomluya “bizim için çok değerlisiniz” diyor.

Türk Telekom’un, Instagram kullanıcılarının gerçek paylaşımlarından seçerek ve müsaade alarak reklam sinemasında taraf verdiği fotoğraflarda bulunan doğal biçimlerin Türk Telekom’un logosundaki üçgenlere benzemesi dikkat çekiyor. Hiçbir değişikliğin yapılmadığı fotoğraflarda tek başına duran kişilerin olması “47 milyonda 1 o denli pahalı ki…”mesajını gerçekçi bir halde ekrana yansıtıyor.

Concept Reklam Ajansı imzalı reklam sinemasının seslendirmesini geçtiğimiz ay kazandığı Emmy armağanıyla Türk halkına büyük bir gurur yaşatan, Haluk Bilginer yaptı. Sinema, Kütahya’nın Pınarları türküsünün FFW Creative Audio imzalı çağdaş tahlili eşliğinde sunuluyor.

360 kademe muhabere stratejisiyle hazırlanan kampanya kapsamında, klasik ve dijital mecralarda yayınlanan reklam sinemasıyla eş vakitli olarak kampanya ilanları açıkhava, klasik ve dijital tüm mecralarda mahal alıyor.

İlk Yorumu Siz Yapın

    Bir cevap yazın

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir